loading...
☻☻☺هرچی دلت بخواد☺☻☻
saman بازدید : 58 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

دلنوشته های عاشقانه 92

هوا هر چقدر هم زمستان باشد
مهم نيست ،
آغوش تو تابستانِ من است . . .

 

 

 

دوست داشتن از جايی شروع ميشه که ضربان قلبت با ديدنش غير طبيعی بزنه
“حس قشنگيه”

 

 

 

ساعت ها استدلال برای دل کندن از تو بی فايده است
هنوز عاشقانه دوستت دارم ...

 

 

 

ﺑﯽ ﺗﻮ ﻭﻋﺪﻩ ﺑﻬﺸﺖ ﺭﺍ ﻫﻢ ﻧﻤيﺨﻮﺍﻫﻢ ؛ ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﺷﺮﻭﻉ ﻭﻋﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﺗﻠﺦ ﺧﺪﺍﺳﺖ !

 

 

 

هنوز منتظرم
وسط يک شب بارانی
که از شدت تب عرق کرده ام
بيدارم کنی و
بگويی
چيزی نيست
خواب می‌ديدی...

 

 

 

چقـــدر زيـــادی !
آنقــــدر ..
که نمـــيتوان ..
تمــــام  تـــو را “خيـــال” کــــرد !

 

 

 

تمام تنم
بوی عطر تو را می دهد
می ترسم
همه بفهمند
ساعتها در آغوشت مانده ام

 

 

 

عاقبت يک روز که نزديک است ،
از دنيايی که در آن بی تو مرده ام زنده خواهم شد ،
به سويت خواهم دويد و تا ابد در آغوشت جان خواهم داد !

 

 

 

بهترين ها را نه می توان ديد نه می توان شنيد
آنها را بايد احساس کرد مانند حس حضورت در قلبم ...

 

 

 

باران ببار
اينبار،
او را خواهم ديد
اين شهر بی در و پيکر
حريف اراده من نیست

 

 

 

هنگامی که روح درتو دميده ميشود در شکم يک زن هستی...
هنگامی که گريه ميکنی درآغوش يک زن هستی...
هنگامی که عاشق ميشوی درقلب يک زن هستی...
زن " امانت" است نه برای "اهانت"

 

 

 

گاهی خيالت آنقدر واقعيت دارد که …
داغ می شود پيشانی ام !
از داغی لبانت !

 

 

 

عزيـز کرده ی ِ شعرهايــم
خواستـم بگويـم ” بی تو …”
نفس ِ شعر بنـــد آمد !
من که ديگــر
جـای ِ خود دارم …

 

 

 

همه چيز زود شروع شد، عاشقی، دلتنگی، رفتن تو. اما نميدانم چراتمام نمی شود؟ عشق تودرقلب من ...؟

 

 

 

من – تو = هيچ !
تبصره هم نداره

 

 

 

همه لحظه ها بی تو خاموش شده اند... چراغی روشن کن, من از بی تو بودن ميترسم!

 

 

 

خواهـــش ميکنم اينــو بفهــم
هيچ وقـــــــــــــت
آرزوی خوشبختی نکن برای مـــن
بــی خــــــــــودت . . .

 

 

 

ساقه شکستن قانون طوفان است، تو نسيم باش و نوازش کن ...

 

 

 

بيا تا فارغ از تقدير فردا دمی هم صحبت پيمانه باشيم
چه ميدانيم شايد لحظه ای بعد کنار هم ولی بيگانه باشيم

 

 

 

دوستت دارم :هديه ایست که هر قلبی، فهم گرفتنش راندارد.. قیمتی داردکه هرکسی، توان پرداختش راندارد... جمله ی کوتاهيست که هر کسی، لياقت شنيدنش راندارد... بی شک تو هميشه لايق این هديه کوچک هستی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تيم هستيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 386
  • بازدید سال : 1,817
  • بازدید کلی : 23,701
  • کدهای اختصاصی