loading...
☻☻☺هرچی دلت بخواد☺☻☻
saman بازدید : 53 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشيدن توست

به دنبال کوچکترين فرصت بودم تا بزرگترين تبريک را نثار قلب مهربانت کنم

ورق خوردن برگ سبز ديگری از زندگی ات را تبريک ميگويم

تولدت آذين زندگی ام باد.

 

 

 

روشن ترين ستاره شب در چشمان توست

“وقتی که ميخندی”

زندگی ات بی غروب باد تولدت ستاره باران ...

 

 

 

در شب های خوشبختی تو ، سهم من تنهايی است و در دل من اما فقط آرزوی توست … تولدت مبارک !

 

 

 

ميلاد تو شيرين ترين بهانه ايست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و در ميان اين روزهای شتابزده عاشقانه تر زيست …

ميلادتو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر ميگويم !

 

 

 

آرزو ميکردم که در جشن ميلادت تک ستاره آسمان چشمانت باشم تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقديمت کنم و در کلبه انتظارت بوسه هايم را ميهمانت …

سالروز طلوع زندگيت مبارک !

 

 

 

مهربانم !

يک جهان قاصدک ناز به راهت باشد

بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد

و خداوند شب و روز و تمام لحظات

با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد

تولدت مبارک !

 

 

 

امروز تولد توست و بهترين زمانی که خدا مييخواست مرا با هديه ای شاد کند !

آری درست است اين هديه قبل از وجود خودم از آسمان آمده ولی مهم اين است که از آن دل من بوده … تولدت مبارک !

 

 

 

 

در ستاره باران ميلادت ميان احساس من تا حضور تو حبابی است از جنس هيچ …

از دستان من تا لمس نگاه تو آسمانی است به بلندای عشق …

جشن ميلادت را به پرواز میروم در اين خانگی ترين آسمان بی انتها ، آسمانی که نه برای تو که تنها برای ما آبيست … تولدت مبارک !

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تيم هستيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 110
  • بازدید سال : 1,541
  • بازدید کلی : 23,425
  • کدهای اختصاصی